فجر - هوادار؛ به کمتر از سه امتیاز راضی نمی‌شوند

فجر - هوادار؛ به کمتر از سه امتیاز راضی نمی‌شوند
علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی

علی جمشیدپور- خبر جنوب/ سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری قبل از بازی با بیان اینکه بعد از چند بازی که نتیجه نگرفتیم، در این چند روز روحیه تیم خیلی بهتر شده است، اظهار داشت: در تمرین امروز با حضور مسئولین باشگاه توانستیم جلسه تمرینی شادابی را برگزار کنیم. همه بازیکنان از نظر روحی و جسمی آماده پیروزی در این بازی هستند.

علی اصغر کلانتری در رابطه با شناخت نسبت به تیم هوادار که در فصل گذشته در لیگ یک با آن در رقابت بودند گفت: به هیچ عنوان نمی شود لیگ برتر را با لیگ دسته یک مقایسه کرد. سعی کردیم با آنالیز حرفه ای که از تیم خوب هوادار داشته باشیم به تفکیک برای بازیکنان جلسه توجیهی بگذاریم.

وی ادامه داد: تیم هوادار در ابتدای فصل شرایط خوبی نداشت، اما رفته رفته و در این چند بازی اخیر نشان داده که به یک ثبات نسبی رسیده است. البته باید توجه داشت که در بازی فردا هر تیم دیگری هم که جای هوادار بود، ما با برد آنها را بدرقه می کردیم.

سرمربی زرد پوشان شیرازی در جواب یکی از خبرنگاران به این سوال که آیا از طرف مسئولین برای نیم فصل به شما وعده تقویت تیم داده شده است یا خیر اظهار کرد: گذشته از موضوع تقویت تیم، مسئله ای که با آن روبرو بودیم در رابطه با مصدومان تیممان بود که به لطف خدا شرایط آسیب دیده ها روز به روز بهتر می شود و به طور مثال فردا احتمالاً می توانیم فرزان دانا را حداقل بر روی نیمکت داشته باشیم. قطعا ًوقتی مصدومان بازگردند شرایط تیم بهتر می شود و نتایج امیدوار کننده تری در ادامه فصل خواهیم گرفت.

 فجر یک تیم با شخصیت و ریشه دار است

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار نیز در این کنفرانس ضمن بیان این مطلب که فردا با تیمی ریشه دار و با شخصیت بازی داریم ابراز داشت: تمام تمرکزمان را گذاشته ایم روی برد و کسب 3 امتیاز از این بازی مهم و حساس خارج از خانه. بازیکنان ما انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و می خواهند در لیگ برتر کارهای بزرگی انجام دهنند.

وی گفت: گذشته از اینکه اجازه صحبت در رابطه با تیم حریف به من داده نشده، اطلاعات کاملی هم ندارم. اگر بخواهم از شرایط خودمان برایتان بگویم، امروز یک تمرین خوب داشتیم. خدا را شکر می کنم که در خرید بازیکنان با تجربه موفق عمل کردیم و تاثیر آنها بر روند رو به پیشرفت تیم کاملا مشهود است.

عنایتی در پایان اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم روز به روز بهتر ظاهر شویم و طبق قولی که داده بودیم، تیم هوادار را در لیگ برتر حفظ کنیم.