مرگ پیمانکار در گچساران بر اثر ریزش آوار

مرگ پیمانکار در گچساران بر اثر ریزش آوار

فرمانده انتظامی گچساران گفت: پیمانکار شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان که برای تنظیم لوله ها به داخل کانال رفته بود بر اثر ریزش خاک جداره های کانال زیر خاک مدفون شد.
سرهنگ موسوی اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۱ امروز در منطقه ۱۰۸ دستگاه شهر دوگنبدان رخ داد.
موسوی بیان کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

همچنین مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا کهگیلویه گفت: این ریزش به علت سستی زمین پس از بارش های اخیر در محل اجرای شبکه فاضلاب شهر دوگنبدان حدفاصل پشت استادیوم تختی- ورودی محله رزمندگان بوده است.

 غریبی افزود: در این حادثه پیمانکار پروژه و کارگران که درون کانال بودند دچار سانحه شدند و خیلی از آنان به محض شروع ریزش از کانال خارج شدند اما متاسفانه به علت ریزش پر حجم خاک و میلگرد، پیمانکار پروژه در کانال محبوس شد.

 وی ادامه داد: بلافاصله در تماس با نیروهای امدادی ، تیم هایی از پلیس، اورژانس، آتش نشانی، شهرداری و آبفا در محل حادثه حاضر شدند و عملیات برای نجات فرد محبوس آغاز شد که متاسفانه تلاش ها برای بیرون کشیدن فرد محبوس و نجات ایشان از زیر آوار بی نتیجه ماند.

 مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا استان ضمن تسلیت به بازماندگان و تشکر از تلاشهای بی وقفه عوامل امدادی در این حادثه گفت: مرحوم وحید عبدی پور از پیمانکاران با تجربه در اجرای طرح های آب و فاضلاب بود.