11 بازیکن استقلال و فولاد در نبرد حساس هفته

جدال جذاب وریا برابر آبی‌ها

11 بازیکن استقلال و فولاد در نبرد حساس هفته

نفرات منتخب ساپینتو در دیدار برابر فولاد خوزستان مشخص شدند که یک تغییر قابل انتظار در این بین دیده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و فولاد از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی مقابل هم برگزار می‌کنند که آبی‌پوشان پس از روند خوبی که در دیدارهای گذشته داشتند، به دنبال برتری و صدرنشینی موقت در پایان این دیدار هستند.

ترکیب استقلال در دیدار امروز مقابل فولاد در حالی اعلام شد که ریکاردو ساپینتو تنها یک جابه‌جایی نسبت به مسابقه هفته گذشته در ترکیب تیمش داشته و محمدحسین مرادمند را جانشین عارف غلامی کرده و ۱۰ بازیکن دیگر بدون تغییر مانده‌اند.

نفرات اصلی استقلال مقابل فولاد به شرح زیر هستند:

سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی

بازیکنان ثابت فولاد خوزستان برابر استقلال در حالی معرفی شدند که کاپیتان سابق آبی‌ها نیز در جمع مردان منتخب نکونام حضور دارد.

نفرات منتخب نکونام مقابل استقلال معرفی شدند

جواد نکونام که قبل از شروع فصل گزینه سرمربیگری استقلال بود، امروز در هشتمین بازی لیگ برتر تیمش را به مصاف آبی‌پوشان می‌فرستد و انگیزه زیادی دارد در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز را بگیرد و دست پر به اهواز برگردد.

فولاد با این ۱۱ بازیکن دیدار مقابل استقلال را آغاز می‌کند:

کریستوفر نت، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، وریا غفوری، ساسان انصاری، احسان پهلوان و مجید علیاری