چند ملی پوش فوتبال ساحلی ایران بوشهری هستند؟

چند ملی پوش فوتبال ساحلی ایران بوشهری هستند؟

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که از 5 بوشهری بهره می برد، با شکست برزیل برای چهارمین مرتبه قهرمان جام بین قاره‌ای شد.

 تیم‌های ملی ساحلی ایران و برزیل فینال مسابقات جام بین قاره‌ای به میزبانی امارات متحده عربی را برگزار کردند که در نهایت شاگردان علی نادری با نتیجه 2 بر یک از سد برزیل گذشتند و به چهارمین قهرمانی‌شان در تورنمنت جام بین‌قاره‌ای رسیدند.

در تیم ملی چهار بازیکن از استان بوشهر شامل محمد معصومی زاده، مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و علی میرشکاری در کنار محمد میهن دوست به عنوان کمک مربی و مربی بدنساز حضور داشتند.

نکته جالب این دیدار حضور اوکتاویو سرمربی برزیلی سابق تیم ملی ایران روی نیمکت کشور خود بود. اوکتاویو از سال ۱۳۹۱ تا اوایل سال ۱۳۹۸ هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به عهده داشت و  دوران حضور او روی نیمکت ایران، با رشد چشمگیر این رشته و بالا رفتن محبوبیت آن نزد ورزش‌دوستان همراه بود. با این توصیفات تقابل او با تیم و شاگردان سابقش جذابیت خاصی داشت و این بار فوت کوزه گری استاد جواب نداد و شاگردان ایرانی اش با شکست دادن او و تیمش چهارمین طلای جهان را به چنگ آوردند.

همچنین علی نادری سرمربی ایران در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی به قهرمانی در مسابقات رسید. او پیش از این به عنوان کاپیتان این جام را بالای سر برده برد.

گفتنی است مشابه جام قهرمانی استقلال در سوپرجام، اینجا نیز بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در زمان بالا بردن جام قهرمانی شادی نکردند.