کشتی آزاد امیدهای جهان/ آذرپیرا به مدال طلا رسید

نشان طلای آذرپیرا و نقره یزدانی، ۳ فینالیست در ۵ وزن دوم

کشتی آزاد امیدهای جهان/ آذرپیرا به مدال طلا رسید

نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 ۵۷ کیلوگرم:

احمد محمدنژاد جوان دیروز پس از غلبه بر مانوئل خانژرتسیان از ارمنستان و شکست از هورست لهر از آلمان در در دور یک هشتم نهایی حذف شد.

۶۱ کیلوگرم:

مهدی حبیب زاده امروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۱ - ۹ از اصیل آیتاکین از قزاقستان شکست خورد و با شکست حریف قزاق در یک چهارم حبیب زاده حذف شد.

۶۵ کیلوگرم:

کیان محمودجانلو دیروز در دور نخست ۷ - ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با صعود این کشتی گیر در فینال، محمود جانلو به جدول رپشاژ رفت و در دور اول امروز ۱۰ - ۰ سعید اسلام حسینی از فنلاند را ضربه فنی کرد و در دور دوم ۹ - ۴ از سد ساموئل آلبارس از پورتوریکو گذشت. محمود جانلو در دیدار رده بندی ۸ به ۱۱ نتیجه را به اریک آروشانیان از اوکراین واگذار کرد و پنجم شد. 

۷۰ کیلوگرم:

امیرمحمد یزدانی دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی ۱۵ - ۸ سرباز تالگات از قزاقستان را شکست داد و در دور یک چهارم نهایی با امتیاز عالی ۱۷ - ۷ کوتا تاکاهاشی از ژاپن را برد. یزدانی در دور نیمه نهایی ۴ - ۲ یحیی توماس از آمریکا را برد و امشب در مسابقه پایانی ۴ به ۸ نتیجه را به گئورگی الباکیدزه از گرجستان واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد. 

۷۴ کیلوگرم:

محمدصادق فیروزپور امروز در دور نخست ۱۰ - ۰ عطامراد چارلیف از ترکمنستان را ضربه فنی کرد و در دور یک هشتم نهایی ۶ - ۴ از سد عصمت چیفتچی از ترکیه گذشت. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی ۴ - ۰ وادیم کوریلنکو از اوکراین را برد و در دیدار نیمه نهایی با توجه به مصدومیت تموری بروآشویلی از گرجستان برابر این کشتی گیر به برتری رسید و فردا در فینال با خادجی مراد گاجیف از جمهوری آذربایجان مصاف خواهد داد. 

۷۹ کیلوگرم:

محمد نخودی که دیروز در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور یک هشتم نهایی با توجه به سر وزن نرسیدن، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

۸۶ کیلوگرم:

سجاد غلامی امروز در دور اول ۶ - ۱۵ از ترنت هیدلِی از آمریکا شکست خورد و با توجه به صعود این کشتی گیر به فینال، غلامی در جدول بازنده‌ها ابتدا با نورتیلیگ کارپیایوف از قزاقستان مصاف خواهد داد. 

۹۲ کیلوگرم:

امیرحسین فیروزپور امروز در دور اول ۱۱ - ۲ رضابک آیتموخان از قزاقستان را شکست داد و در دور یک هشتم نهایی ۱۱ - ۱ بر ادلان ویسخانوف از فرانسه غلبه کرد. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی ۱۲ - ۰ تیویر بوآل از کانادا را ضربه فنی کرد و در دیدار نیمه نهایی هم ۱۷ به ۶ بر فیض الله آک تورک از ترکیه چیره شد و فردا در فینال برابر جاکوب کاردناس آمریکایی به روی تشک خواهد رفت. 

۹۷ کیلوگرم:

امیرعلی آذرپیرا دیروز در دور نخست ۱۲ - ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و در دور یک چهارم نهایی ۱۰ - ۰ ریشارد وگ از مجارستان را ضربه فنی کرد. آذرپیرا در دور نیمه نهایی ۸ - ۰ ارتغرل آگچا از آلمان را ضربه فنی کرد و در دیدار فینال هم ۵ به ۳ تانر اسلوآن از آمریکا را مغلوب کرد و نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت. 

۱۲۵ کیلوگرم:

امیررضا معصومی امروز در دور اول ۱۱ - ۰ عادل مسیرچی از ترکیه را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی ۱۰ - ۰ میلان کورچیوگ از مجارستان را ضربه فنی کرد. معصومی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه ۶ به ۳ علیشیر یرگالی از قزاقستان را از پیش رو برداشت و فردا برای کسب نشان طلا با سولومون ماناشویلی قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان سرشاخ خواهد شد.