جزئیات تازه از اتهام علیه دنی آلوز  

آلوز سه روایت با حقایق متفاوت درباره ماجرا برای قاضی تعریف کرده است!

جزئیات تازه از اتهام علیه دنی آلوز    

ستاره تیم ملی برزیل جمعه هفته جاری به اتهام تجاوز جنسی راهی زندان شد و حالا شاکی پرونده جزئیات تازه‌ای را از شب حادثه برملا کرده است!

دنی آلوز، ستاره ۳۹ ساله تیم ملی برزیل به اتهام تجاوز به یک زن ۲۳ ساله راهی زندان شد. باشگاه پوما مکزیک که مرد برزیلی در آن عضویت داشت، قرارداد وی را فسخ کرد.

آلوز پس از شهادت شاکی، تحت‌الحفظ برای شرکت در مراسم تشییع جنازه مادرخوانده‌اش راهی اسپانیا شد. سخنگوی دیوان عالی کاتالونیا به‌تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازیکن اسبق بارسلونا هدف تحقیقات کیفری قرار گرفته است.

حالا نشریه لا ونگاردیا، برخی از اظهارات شاکی را منتشر کرده است. این زن مدعی شده که آلوز در سرویس بهداشتی منطقه ویژه در کلوپ شبانه «ساتون» در بارسلونا اسپانیا او را حبس و سپس به او تجاوز کرده است!

یک نشریه دیگر در گزارشی مدعی شده که مدت زمان وقوع حادثه را می‌توان با دوربین‌های امنیتی تایید کرد و با حرف‌های شاکی مطابقت داد.

این زن همچنین گفته که آلوز با چند نفر از دوستانش برای او مزاحمت ایجاد کردند. وی افزود: نمی‌دانستم پشت آن در چه چیزی بود و فکر می‌کردم پشت در یک اتاق وی‌آی‌پی دیگر قرار دارد.

اظهارات فرد مورد تعرض، جزئیات هولناک دیگری را نیز از شب حادثه برملا کرده و این در حالی است که آلوز سه روایت با حقایق متفاوت درباره ماجرا برای قاضی تعریف کرده است!

در صورت اثبات اتهام تجاوز علیه آلوز، پرافتخارترین بازیکن جهان (43 قهرمانی) با دستکم ۴ تا ۱۲ سال حبس روبه‌رو خواهد شد.