ببینید |‌واکنش وزیر کشور به مرگ «شلیر رسولی»؛ مرگ او شهادت‌گونه است

احمد وحیدی، وزیر کشور گفت: این بانوی عفیفه الگویی برای دختران و زنان ایران اسلامی است؛ بانوان کردستانی بانوانی عفیف و پاکدامن هستند. مرگ این بانوی مریوانی یک مرگ شهادت گونه است.

واکنش وزیر کشور به جانباختن بانوی مریوانی را ببینید

ماجرای دردناک فرار بانوی مریوانی از ترس تجاوز

شلیر رسولی ۳۶ ساله اهل روستای چشمیدر از توابع سروآباد ساکن مریوان بود. او چهار روز قبل برای کمک به زن همسایه، وارد خانه آنها شد. اما هرگز تصورش را هم نمی‌کرد که به شکنجه‌گاه مرد متجاوز قدم می‌گذارد. او وارد آنجا شد. وقتی متوجه شد که مرد همسایه قصد تعرض به او را دارد، لحظه‌ای معطل نکرد. او داد و فریاد کرد. همسایه‌ها جمع شدند و پلیس را خبر کردند. ولی این زن نتوانست در آن خانه شیطانی دوام بیاورد. او شیشه پنجره را شکست و خودش را به پایین پرتاب کرد.

 بلافاصله پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت و به محل حادثه رفت. همزمان مردم با اورژانس نیز تماس گرفتند. زن جوان غرق در خون روی زمین افتاده بود و مرد متجاوز نیز توانست فرار کند. پلیس بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داد و رسیدگی به این ماجرای تلخ را آغاز کرد. این در حالی بود که شلیر نیز به بیمارستان منتقل شد. این زن به کما رفت و روز پنجشنبه 17 شهریورماه جانش را از دست داد.