ببینید| درگیری خواهران منصوریان در مسابقات ووشو

در مسابقات ووشو قهرمانی کشور یک مرد با چند زن وارد درگیری فیزیکی شد و صحنه‌هایی تاسف‌بار را خلق کرد.

 مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان دختران، از صبح روز جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی آکادمی ملی ووشو در مجموعه آزادی اغاز شد که به دلیل نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، درگیری شدیدی میان پدر یکی از شاگردان و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

بر اساس یک روایت، ظاهرا موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده‌اند، می‌شود و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان)  درگیری در سالن بالا می‌گیرد.

در ویدیو منتشر شده از این اتفاق، یک مرد و سهیلا منصوریان خواهر کوچکتر الهه منصوریان (سرمربی تیم جوانان) و شهربانو منصوریان (مربی تیم ملی) با هم درگیر هستند و زد و خورد فیزیکی بین طرفین اتفاق افتاده است.

به نظر می‌رسد مسئولان حراست و امنیت سالن نیز درباره این اتفاق غافلگیر شده‌اند و موضوع پس از چند دقیقه درگیری فیزیکی با دخالت نیروهای حراست خاتمه یافته است.

تاکنون فدراسیون ووشو نسبت به این ماجرا واکنشی نداشته است و کسی از مسئولان مسابقات و مربیان تیم ملی نیز درباره این ماجرا حاضر به اظهار نظر نشده‌اند.