استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 70 درصد مدیران کل را تغییر دادیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 70 درصد مدیران کل را تغییر دادیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران قبلی بچه های استان هستند، همدیگر را تخریب نکنیم بلکه دست به دست هم دهیم تا در استان تحول ایجاد شود.

سید علی احمدزاده در نشست با فعالان اقتصادی استان از برگزاری نشست با فعالان اقتصادی استقبال کرد و افزود: با کمک فعالان اقتصادی می‌توانیم گام‌های بزرگی در استان برداریم.
وی با استقبال از برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اظهار کرد: برای برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی آمادگی دارم و هر زمانی نظیر چنین جلساتی برگزار شود با استقبال می‌پذیرم و حضور پیدا می‌کنم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من تلاش می‌کنم از تهران بودجه بگیرم به شرط آنکه شما هم پای کار بیایید، تاکید کرد: همین چند روز پیش برای نجات جنگل‌های بلوط استان ۲۰ میلیارد تومان از سازمان جنگل‌ها اعتبار گرفتم، علاوه بر این تجهیزاتی هم در اختیار استان برای مقابله با آتش‌سوزی جنگل‌ها قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ۸ هزار میلیارد تومان برای دشت‌های کشاورزی لنده، بویراحمد، کهگیلویه و سایر نقاط استان از جمله زیلایی، دیشموک و چاروسا نیاز داریم برای این اعتبار در تهران رایزنی کردم امیدوارم با اختصاص این میزان اعتبار موافقت شود.

احمدزاده همچنین عنوان کرد: سال‌ها در استان نبودم و این بار که توفیق خدمات‌ به مردم را پیدا کرده‌ام به دنبال ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها هستم. در تهران دنبال تغییر مدیران هستم اما گرفتن اعتبار برای استان اولویتم است بطوری که با پیگیرها و رایزنی ها صورت گرفته از محل مسئولیت مدنی مناطق نفت خیز۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰ درصد مدیران کل استان تغییر کرده، برای تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان سه بار با وزیر دیدار کردم ۵ بار تماس تلفنی داشتم و برای تغییر مدیرکل دیگری ۴ بار با وزیر صحبت کردم.

احمدزاده افزود: ابتدای شروع کار اسامی مدیران جدید را معرفی کردم برای هر اداره کل پنج نفر نیرو معرفی می کردم که در نهایت از ۱۲ نفر مصاحبه می گرفتند و خروجی آن می شود مدیرانی که همسو با دولت نیستند.

وی اظهار کرد: یک تیم، مدیران استان را انتخاب کردند و شخصی انتخاب نکرده ام، مدیران انتخاب شده ۳۵ تا ۴۵ سال سن دارند که البته برای کادر سازی و استعداد یابی از جوانان در رده های پایین مدیریت می توانند استفاده کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران قبلی بچه های استان هستند حرمت همدیگر را نگه داریم و همدیگر را تخریب نکنیم بلکه دست به دست هم دهیم تا در استانمان تحول ایجاد کنیم. همه توان خود را پای کار آوردیم و از فرزندان استان برای گرفتن اعتبار کمک گرفته ایم تا به توسعه استان کمک شود. به همراه یکی از فرزندان استان در تهران به یکی از هلدینگ های بانک‌ها برای جذب اعتبار مراجعه کردم که اگر بگویم چه کسی است اکثرا طرفداران دولت ناراحت می شوند در حالی که نباید اینجور باشد بچه های استان که لامذهب و نیستند.

احمد زاده بیان کرد: سه مدیرکل اصلی استان تغییر نکرده اند اما در آستانه تغییر هستند. به دنبال تغییرات در بین مدیران شعب بانک ‌های استان هم هستیم تا افراد دلسوزتر سر کار بیایند.