آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی این پالایشگاه با استفاده از اقدامات نوآورانه و فناوری نوین آغاز و تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد.

هادی چابوک روز سه شنبه افزود: از این بازه زمانی ۱۱ روز برای فعالیت‌های فاز  ۲۰ و ۱۵ روز نیز برای فعالیت‌های فاز ۲۱ با همپوشانی ۱۱ روزه برای انجام فعالیت‌های دوره توقف کامل است.

وی با اشاره به توان و تجربه متخصصان و کارکنان این پالایشگاه اظهار کرد: در راستای به حداقل رسانی بازه توقف در جریان عملیات تعمیرات اساسی و با در نظر گرفتن محدودیت های موجود در خصوص نیروی انسانی، انجام تعمیرات اساسی با ۲۱۰ هزار نفر ساعت برنامه‌ریزی شده است.

چابوک گفت: با توجه به اهمیت دسترسی پذیری تجهیزات و قابلیت اطمینان آنها در حفظ و استمرار تولید پایدار و هدف استراتژیک مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مطابق دستورالعمل‌های بازرسی فنی، تجهیزات پالایشگاهی در دوره های منظم سالانه مورد بازبینی و تعمیرات اساسی قرار می‌گیرند.

چابوک ادامه داد: در حوزه اهداف استراتژیک واحد تعمیرات نیز ۹ هدف مهم و تاثیر گذار تعریف شده که تعدادی از این اهداف باید در پایان دوره تعمیرات اساسی محقق شوند که خوشبختانه مطابق با برنامه‌ریزی های انجام شده، اجرای آنها عملیاتی شده است.