سه گل، سه امتياز؛ سوغات قزوينی‌ها از شيراز

سه گل، سه امتياز؛ سوغات قزوينی‌ها از شيراز

علی جمشيدپور - خبرنيوز / در هفته سي و سوم رقابت‌هاي ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور تيم شهداي قشقايي در ورزشگاه حافظيه شيراز ميزبان تيم شمس آذر قزوين بود كه اين ديدار با نتيجه سه بر صفر به سود شمس آذر به پايان رسيد.

هفته‌های پايانی ليگ جذابيتی خاص دارد و چندين تيم در تلاش برای فرار از منطقه سقوط بودند.

دو تيم قشقايی و شمس آذر تا قبل از اين بازی با اختلاف يك امتياز به ترتيب در رده دوازده و سيزده جدول رده بندی قرار داشتند و بايد از اين بازی دست پر بيرون مي‌آمدند اما شيرازي‌ها كه اين ديدار آخرين بازی خانگی‌شان محسوب مي‌شد به نظر می‌آمد كه براي كسب ٣ امتياز پای به ميدان بگذارند اما از همان ابتداي نيمه اول با بي‌انگيزگی بازی را آغاز كردند.

در آن سوی ميدان، قزوينيی‌ها كه بازی را بهتر شروع و اداره كردند، موفق شدند در دقيقه ٢٢ با پاس اشتباه مهدی داغر بازيكن قشقايی، توسط محمد پاپی به گل اول اين ديدار دست پيدا كنند.

بعد از گل قشقايی‌ها به همان بازي ضعيفشان ادامه دادند تا نيمه اول با همين نتيجه يك بر صفر به سود شمس آذر قزوين به پايان برسد.

در شروع نيمه دوم نيز بازی در اختيار قزوينی‌ها بود و بر روي يك ارسال كرنر در دقيقه ٥٧ توسط ضربه سر مهدي محمدی به گل دوم بازی و تيم شمس آذر دست پيدا كردند. روند بازی ضعيف قشقايی‌ها بعد از گل دوم نيز ادامه داشت تا در دقيقه ٨١، كامبيز دهقانی موفق شود گل سوم شمس آذر را به ثمر رسانده تا روز بد قشقايی تكميل شود.

در پايان اين ديدار در حضور هواداران شيرازی تيم قشقايی با برتری ٣ بر صفر شمس آذر قزوين به پايان رسيد.

از حواشي جالب اين بازی می‌توان به ورود يكي از هوادارن تيم قشقايی به زمين بازی اشاره كرد كه با كلاهی به رنگ پرچم فجر سپاسي در تلاش برای عوض كردن نتيجه بازی بود ولی اين كار برعكس جواب داد و چند دقيقه بعد از ورود جيمی جامپ شيرازی به زمين، قشقايی گل سوم را نيز دريافت كرد.