پیشکسوت فوتبال هرمزگان درگذشت

پیشکسوت فوتبال هرمزگان درگذشت

علی پری زاده پیشکسوت فوتبال صبح امروز چهارشنبه دارفانی را وداع گفت. پری زاده که از پیشکسوتان خوشنام فوتبال هرمزگان بود علاوه بر حضور در مستطیل سبز در سال های دور به عنوان بازیکن، سابقه مربیگری در تیم های فولاد هرمزگان، آلومینیوم هرمزگان، شهرداری بندرعباس، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و بسیاری از تیم های دیگر را در کارنامه دارد. همچنین تیم دلفین بندرعباس سال ۱۳۵۴ توسط این پیشکسوت فوتبال هرمزگان تاسیس شد.

وی فوتبال رسمی خود را از زمین لَرد بِرکِه  (کوی ۲۲ بهمن و حدود اداره کل ارشاد فعلی) و در تیم تاج سابق و زیر نظر استاد عبدالحمید سعیدیان شروع و در تیم های فوتبال دوره ها مختلف سنی این باشگاه بازی کرد.

به دلیل علاقمندی و عشق به یادگیری در دوره های مختلف مربیگری زیر نظر مدرسین برجسته کشور از جمله پرویز ابوطالب و جلال چراغپور شرکت کرد. در سال ۱۳۶۳ دوره بین المللی  مربیگری فوتبال که زیر نظر پرویز ابوطالب و باحضور بزرگانی همچون رضا وطن خواه، محمود بیداریان، محمد مایلی کهن، نادر فریادشیران و دیگر مربیان برجسته کشور انجام شد، شرکت کرد.

زنده یاد پری زاده یکی از دستیاران همیشگی عباس سرخاب در تیم های استان هرمزگان در مسابقات لیگ کشوری بود. وی چند روزی را به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود که صبح امروز دارفانی را وداع گفت.