مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران در بیمارستان‌ها باشند

مردم مراقب شگردهای کلاهبرداران در بیمارستان‌ها باشند

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بیان کرد: مراجعان به مراکز درمانی مراقب کلاهبردارانی که با شگردهای مختلف وجوهی را به شکل غیرقانوی از آنان مطالبه می‌کنند، باشند.

پژمان نعمت‌اللهی سه‌شنبه ۱۸ مرداد به خبرنگاران گفت: گزارش‌های مبنی بر سوء استفاده افرادی از مراجعان به بیمارستان‌ها و کلاهبرداری از آنان تحت عنوان تسریع در انجام اقدامات درمانی، مطرح شده است.

نعمت‌اللهی افزود: براساس گزارش‌های دریافتی، فرد یا افرادی ضمن تماس با همراهان بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی در شیراز، خود را پزشک معالج معرفی کرده و از همراهان بیمار می‌خواهند که برای معالجه، مبلغی را به حساب شخصی فرد واریز کنند.

او با بیان اینکه تمام پرداخت‌های مربوط به موارد درمانی در بیمارستان‌ها، فقط از طریق واحد حسابداری انجام می‌شود، اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین جرایمی لازم است که بیماران و همراهان آنها از واریز وجه به حساب شخصی افراد خودداری کنند.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به شگرد جدید کلاهبرداری در بیمارستان‌ها، به بیماران و همراهان آنان هشدار داد تا فریب ترفندهای مختلف افراد سودجو را نخورند و در صورت برخورد با چنین تماس و پیشنهادی، موضوع را به حراست بیمارستان اطلاع دهند.