ابراز نگرانی امام جمعه یاسوج از رواج بدحجابی

ابراز نگرانی امام جمعه یاسوج از رواج بدحجابی

امام جمعه یاسوج از رواج بدحجابی در جامعه ابراز نگرانی کرد و گفت: پوشش زنان و دختران باید در شان جامعه اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید نصیر حسینی در جمع نمازگزاران عید فطر این شهر اظهار داشت: نوع پوشش و بدحجابی‌ها وجهه جامعه اسلامی را مخدوش کرده که باید پدران و مادران فرزندان شان رو خوب تربیت کنند و پوشش آن‌ها در شان جامعه اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید با فرهنگ سازی جلوی این  بدحجابی‌ها  در نقاط مختلف کشور و از جمله استان گرفته شود ، عنوان کرد: چرا که با بد حجابی حیا هم از بین می‌رود و وقتی حیا رخت ببندد فساد و فحشا می‌آید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا جوانان را از مسیر اخلاق منحرف کنند و یکی از هجمه‌ها و حربه‌های آنان در این عرصه موضوع ترویج بدحجابی است.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت پرهیز از اسراف، تاکید کرد: همه باید در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند زیرا منابع آب و گاز و برق سرمایه‌های کشور و بیت المال هستند که باید در مصرف آن‌ها اسراف نکنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نعمت‌های خداوند را نباید دور بریزیم زیرا که  دچار خشم  و بلای آسمانی خواهیم شد.

حسینی خاطرنشان کرد: پایان ماه مبارک رمضان به معنای ترک عبادات، توبه و راز و نیاز نیست بلکه  آغاز راه است و روزهای پیش رو را  با انرژی و معنویت به پایان برسانیم.