قتل زن جوان در جنوب تهران

مرد ناشناس از صحنه جنایت گریخت!

قتل زن جوان در جنوب تهران

  با به قتل رسیدن یک زن جوان در خانه‌اش در جنوب تهران، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری عامل این جنایت آغاز شد.

ساعت ۱۴ ظهر امروز یکشنبه بیست و هفتم فروردین ماه، مامور گشت کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم برای گزارش کردن وقوع یک فقره قتل به محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، تماس گرفت و گفت: زن جوانی اهل کشور افغانستان در خانه‌اش در حالی که یک شال روی گردنش پیچیده شده به کام مرگ فرو رفته و در بازرسی از صحنه جنایت طلاهای مقتوله به سرقت رفته است.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه قاضی براعه، راهی محل حادثه در حوالی خیابان ارج شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم جنایی به محض ورود به خانه با جسد زن حدوداً ۳۱ ساله‌ای مواجه شدند که براثر خفگی با شال خود به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت، یک فرد ناشناس هنگامی که همسر و فرزند مقتوله در خانه حضور نداشته‌اند وارد منزل شده و پس از به قتل رساندن زن جوان، طلا و تلفن همراهش را سرقت کرده و بلافاصله از مهلکه گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.

با دستور محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم وارد عمل شده‌اند.