فاز نخست بزرگترین جایگاه سوخت جنوب کشور در استان فارس افتتاح شد

کیلومتر ۷۰ جاده شهرستان آباده_شهررضا

فاز نخست بزرگترین جایگاه سوخت جنوب کشور در استان فارس افتتاح شد
تعداد جایگاه‌های سوخت‌رسانی فارس به عدد ۳۱۱ رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس از افتتاح فاز نخست بزرگترین جایگاه سوخت جنوب کشور در شهرستان آباده با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومان خبر داد.

اسداله طاهری ظهر امروز در آئین افتتاحیه و بهره‌برداری از فاز نخست بزرگترین جایگاه سوخت جنوب کشور در کیلومتر ۷۰ جاده شهرستان آباده_شهررضا، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این جایگاه شمار جایگاه‌های سوخت‌رسانی استان به ۳۱۱ باب رسید و با توجه به موقعیت استراتژیک امکان سوخت‌گیری برای بیش از ۵ هزار خودرو در روز فراهم شده است.

او افزود: این دهمین جایگاه سوخت در شهرستان آباده است که در قالب مجتمع خدمات رفاهی بزرگ در آستانه سال نو برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای استان به بهره برداری رسید.

طاهری ادامه داد: این جایگاه با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد تومانی در زمینی به مساحت ۵ هکتار باظرفیت بنزین سوپر، معمولی و نفت گاز و ۲۸ نازل افتتاح و زمینه اشتغال مستقیم ۱۲۰ نفر را نیز فراهم می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در ادامه از آمادگی کامل جهت عرضه سوخت در جایگاه‌ها به هموطنان و مسافران نوروزی خبر داد و بیان کرد: ۴۴۲ باب جایگاه عرضه سوخت مایع و سی ان جی طی ایام تعطیلات نوروز آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

او در ادامه با اشاره به رتبه چهارم استان فارس در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور، خاطرنشان کرد: تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان عمده و جزءدر تعطیلات نوروز از اولویت‌های شرکت است و با تمهیدات انجام شده سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت وحمل ونقل به موقع وبدون وقفه تامین و توزیع می‌شود.