ساپینتو در ایران دوباره عاشق می‌شود!

سرمربی پرتغالی حالا محبوب همه است

ساپینتو در ایران دوباره عاشق می‌شود!

ساپینتو بعد از عبور از دوران شک و تردید هواداران بدل به یک مربی محبوب در میان آنها شده و کمتر کسی است که از نمایش‌های فنی تیم ناراضی باشد. استقلال تهاجمی با پیروزی‌های متوالی یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ است و همین موضوع باعث می‌شود

سایپنتو با وجود همه حواشی امسال، از نظر هواداران نمره قبولی بگیرد و تحت حمایت آنها باشد. حمایتی که برای کسب یکی از مهم‌ترین قهرمانی‌های تاریخ استقلال به طور ویژه از سرمربی پرتغالی به عمل می‌آید. این انرژی مثبت باعث رضایت بیشتر ساپینتو از زندگی در ایران هم می‌شود و به همین دلیل او با انرژی بیشتری تیمش را به جلو هدایت می‌کند؛ تیمی که حالا آنقدر تهاجمی و سلطه‌گر بازی می‌کند که یک مدعی، مثل گل‌گهر، برای حفظ نتیجه و دفاع از گل زده مجبور است با ۱۱ بازیکن مقابل آنها به دفاع بپردازد.

ساپینتو در میان بازیکن‌ها هم محبوبیت لازم را پیدا کرده و آنها برای این سرمربی اصطلاحاً بازی می‌کنند. همان‌طور که دیدید در بازی گل‎گهر نفرات ذخیره گل کاشتند و آنهایی که از زمین بیرون رفتند هم دل‌شان با برد تیم بود و اشتیاق به پیروزی در آنها موج می‌زد.

این همان چیزی است که استقلال باید باشد تا بتواند تا آخرین روز لیگ برای قهرمانی بجنگد؛ تیمی که قرار است به هفته‌های پایانی لیگ برتر و جام حذفی هیجان بی حد و حصری تزریق کند. این چیزی است که از تمرینات دوساعته و مفصل و درخواست مکرر ساپینتو از بازیکنان برای بالا بردن توان بدنی و حمله پیداست؛ بازیکنانی که به دستور سرمربی بعد از دو ساعت تمرین باید وزنه هم بزنند و حالا اعتقاد دارند که از دقیقه ۷۰ به بعد تازه بدن‌هایشان باز می‌شود و پرواز می‌کنند.