ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است

شرایط خیلی سختی از ماه‌ها قبل داشتیم

ساپینتو: تیم من قهرمان و شجاع است
یک خانواده تشکیل داده‌ایم و برای موفقیت تیم جان‌مان را می‌گذاریم

 ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ این تیم، این کادرفنی و این بازیکنانی که هر روز با من کار می‌کنند، قهرمان و شجاع هستند. ما تحت تاثیر یک سری مشکلات مالی خیلی سخت هستیم.

وی افزود: منتظر این سه هفته تعطیلی بودم تا مساله‌ای را بگویم. باید می‌گفتم ولی نمی‌خواستم تمرکز از تیمم گرفته شود.  الان 3 هفته مسابقات تعطیل می‌شود و وقت این است که چیزهایی را بگویم چون تا 2 ماه دیگر مسابقاتی را در لیگ و جام حذفی داریم. چیزهای خیلی مهمی است که در تیم ما باید برطرف و حل شوند. نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسی است اما شرایط خیلی سختی از ماه‌ها قبل داشتیم. الان مدتی است که همه در مورد استراماچونی و پول او صحبت می‌کنند اما از آن طرف پول کادرفنی و بازیکنان هم وجود دارد. من هم حدود 12 بازی پاداش نگرفته‌ام. بازیکنان هم باید مطالباتشان را می‌گرفتند.

ساپینتو گفت: ما گریه نمی‌کنیم که بگوییم مشکل داریم. این واقعیت است. بعضی بازیکنان به خاطر مخارج‌شان ماشین‌شان را فروختند. تعهداتی در قراردادشان بوده که باید انجام می‌شده تا بتوانند خانه و ماشین بخرند یا سرمایه گذاری مالی انجام بدهند. مشکل اولی که باید حل شود در تیم خود ماست. این تیم فعلی باید مشکلش حل شود. کادر فنی، بازیکنان و افرادی که هرروز در کنار من تمرین می کنند، هرروز در کنار تیم هستند و از جان‌شان مایه می‌گذارند. یک خانواده تشکیل داده‌ایم و برای موفقیت تیم جان‌مان را می‌گذاریم.

ساپینتو تصریح کرد: امیدوارم بالاخره یک نفر این مساله را برای تیم و مشکلاتی که داریم برطرف کند. مثل منطقه ریکاوری که لازم داریم. جکوزی برای ریکاوری تیم لازم داریم. باشگاه بدنسازی نیاز داریم. زمین تمرینی داریم که شرایط خیلی خوبی ندارد. این درست است که باید همیشه برای بهتر شدن بجنگیم و بجنگیم. مساله‌ای نیست. من با فشار زندگی می‌کنم و دوست دارم با فشار زندگی کنم اما همه باید کمک کنند تا مشکلات تیم ما بالاخره برطرف شوند.

وی افزود: تیم و بازیکنان خیلی خوب و فوق‌العاده‌ای داریم. من عاشق استقلال هستم. عاشق هدایت این تیم هستم اما امیدوارم حمایت از ما بیشتر شود. امیدوارم راه حلی برای برطرف شدن مشکلات ما پیدا شود. بزرگترین حمایتی که کنار تیم‌مان داریم هواداران فوق العاده و عالی استقلال هستند. محیط بسیار خوبی را برای ما درست می‌کنند. شاید بعضی از آن‌ها پول کافی برای حمایت از تیم را نداشته باشند. شاید در زندگی، مشکلات مالی داشته باشند اما همیشه به صورت عالی در کنار تیم بودند و حمایت کردند. در کنار هواداران همه ما خانواده هستیم. شاید زندگی سختی داشته باشند ولی با وجود این سختی ها همیشه از تیم حمایت می‌کنند. می‌خواهم از آن‌ها بسیار تشکر کنم.