جواب منفی مورینیو به پی‌اس‌جی: ممنون، در رم می‌مانم!

پاری‌سن‌ژرمن علاقه زیادی به استخدام ژوزه مورینیو برای فصل آینده داشت

جواب منفی مورینیو به پی‌اس‌جی: ممنون، در رم می‌مانم!
آقای خاص به پاریسی‌ها اعلام کرد می‌خواهد ‌فصل آینده هم روی نیمکت رم بنشیند

پاری‌سن‌ژرمن که از شرایط تیمش در فصل جاری راضی نیست از هم‌اکنون برای جایگزینی کریستوف گالتیه در شروع تابستان آماده می‌شود. در روزهای گذشته اخبار متعددی از فرانسه نشان می‌داد مدیران پی‌اس‌‌جی روی یک گزینه به توافق رسیده‌اند: ژوزه مورینیو.

رسانه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت امروز گزارش داد ژوزه مورینیو از فرصت فیفا‌دی اخیر برای فکر کردن به آینده حرفه‌ای‌اش استفاده کرده و تصمیم خود را گرفته است. آقای خاص قصد دارد تا پایان مدت قراردادش با رم یعنی تابستان آینده در این تیم بماند. این رسانه می‌گوید مورینیو به پی‌اس‌جی اطلاع داده که منتظرش نباشد، چراکه او فصل آینده هم روی نیمکت رم خواهد نشست.

دریافت این خبر برای پی‌اس‌جی ناراحت‌کننده خواهد بود. پاریسی‌ها حالا باید از نو روند بررسی نامزدهای مربی‌گری تیم‌شان را بررسی کنند و روی گزینه جدیدی به توافق برسند. به‌جز پی‌اس‌جی از اینتر هم به‌عنوان باشگاهی که مورینیو را در نظر داشت یاد شده بود. نراتزوری که احتمال می‌دهد در پایان فصل به همکاری با اینزاگی پایان دهد به‌دنبال گزینه‌های جانشینی او است.

مورینیو در سال 2021 به رم پیوست و جالوروسی با هدایت او فصل گذشته به اولین جام معتبر اروپایی خود دست یافت و لیگ کنفرانس اروپا را فتح کرد. رم این فصل هم در رقابت‌های اروپایی حضور دارد و با هدایت ژوزه توانسته است به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برسد. شاگردان مورینیو در سری آ هم رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده‌اند و امیدوارند در پایان فصل به سهمیه چمپیونزلیگ دست پیدا کنند.