مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد، جایگاهی در فارس ندارد

نماینده شیراز و زرقان: در نظام اسلامی ریاست نداریم بلکه همه مسئول و پاسخگو هستند

مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد، جایگاهی در فارس ندارد
ابراهیم عزیزی ، نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

نماینده شیراز و زرقان در مجلس با تاکید بر حمایت کامل از تولیدکنندگان و صنعتگران گفت: مدیری که چوب لای چرخ تولید می گذارد، جایش در استان فارس نیست.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا صنعت کشور رونق بگیرد، اظهار داشت: امروز حمایت از تولید در مقام عمل و نه در حرف، از اوجب واجبات است.نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اصرار موکد به رفع موانع تولید در استان داریم و این مساله خط قرمز ماست، افزود: ما نمی توانیم مدیری داشته باشیم که خود را نسبت به تولید بی مسوولیت بداند و حامی تولید نباشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن همه مدیران دستگاههای اجرایی که سهمی در رونق تولید دارند، گفت: مدیری که نگاهش به تولید و حمایت از آن ضعیف بوده و یا چوب لای چرخ تولید بگذارد، وجودش در استان ضرورتی نداشته و در واقع هیچ جایگاهی در استان فارس نخواهد داشت. عزیزی همچنین تاکید کرد: در نظام اسلامی ریاست نداریم بلکه همه مسئول و پاسخگو هستند لذا فارغ از این چهارچوب ها باید همه در رفع موانع تولید تلاش کنیم به ویژه مجموعه صمت، منطقه ویژه اقتصادی و... تا تولید کنندگان با خیال راحت به تولید مشغول شوند و دغدغه دیگری جز افزایش کیفیت محصول خود نداشته باشند.