سرمربی فجرسپاسی: آسانسوری به لیگ یک بر نمی‌گردیم

علی اصغر کلانتری: سپاهان از سایر تیم‌هایی که در ۵ هفته گذشته با آنها بازی کرده‌ایم تیمی بهتر و با برنامه های دقیق‌تری است و این تیم قطعاً برای قهرمانی بسته شده است

سرمربی فجرسپاسی: آسانسوری به لیگ یک بر نمی‌گردیم
فجرسپاسی؛ تیمی منسجم و دارای ۳۴ بازیکن خوب
سرمربی فجرسپاسی: آسانسوری به لیگ یک بر نمی‌گردیم

قاسم محمدی/ علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی وضعیت تیمش را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: الحمدالله شرایط بسیار خوبی بر تیم حاکم است و بازیکنان با توجه به چند نتیجه اخیر از شرایط روحیه خوبی برخوردار هستند و مهيا برای ادامه مسابقات می‌باشند. وی افزود: البته چند مصدوم داریم و در بازی آخر برابر پیکان هم یکی دیگراز بازیکنان مصدوم شد که تلاش بر این است که بتوانیم آنها را برای بازی آینده با سپاهان آماده کنیم. کلانتری گفت: تیم ما به واقع منسجم و دارای ۳۴ بازیکن خوب است که همگی با جديت و انگيزه تمرین می کنند و ما بسته به شرایط هر بازی و موقعیت بازیکن و اینکه آن از او استفاده خواهیم کرد. بازیکنان می‌دانند که هر کس خوب تمرین کند با توجه به بازی‌های زیادی که پیش رو داریم قطعاً از او استفاده خواهیم کرد. وی ادامه داد: شرایط را به گونه‌ای گرفته‌ایم که با توجه به فشردگی بازی‌ها بازیکنان کمتر آسیب ببینند.

سپاهان؛ با برنامه‌های دقیق

سرمربی تیم فجر با اشاره به بازی آینده تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: از تیم حریف آنالیز خوبی به دست آورده‌ایم و از این تیم شناخت کامل داریم.این را لازم است بگویم که سپاهان از سایر تیم‌هایی که در ۵ هفته گذشته با آنها بازی کرده‌ایم تیمی بهتر و با برنامه های دقیق‌تری است و این تیم قطعاً برای قهرمانی بسته شده. آنچه مهم است اینکه ما با توجه به شناختی که از آنها داریم سعی خواهیم کرد از نقاط ضعف‌شان استفاده و نتیجه لازم را برابر این تیم به دست آوریم. وی افزود: نگاه ما به مسابقات یک نگاه متفاوت نسبت به آنچه برخی نسبت به تیم فجر دارند، هست. برخلاف نظر برخی دوستان هرگز  تیمی نخواهیم بود که آسانسوری بازگشت به لیگ یک داشته باشیم، بلکه از همین ابتدا به بازیکنان هم گفته‌ام لیاقت شما بالای جدول و در جایگاهی مناسب است. ما باید از تمام امکانات در اختیار نهایت استفاده را برده و تیم شایسته لیگ برتر باشیم و این را در وجود تک تک بازیکنان فجر مشاهده می‌کنم.

 تا دیر نشده از این تیم حمایت کنند

کلانتری در ادامه ‌در ارتباط با حمایت مسئولین گفت: به طور کلی باید بگویم این تیم متعلق به مردم استان فارس است و هر کسی به هر نوعی حتی یک کمک کوچک به تیم نماید ما ممنون آنها خواهیم بود، اما انتظار ما از مسئولین این است که اگر تاکنون نتوانستند به نحو شایسته‌ای حمایت کنند بیایند و تا دیر نشده از این تیم حمایت کنند. وی خاطرنشان کرد: تلاش  بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه بر این است که با ارائه بازیهای خوب وکسب نتایج مناسب دل هوادارانمان را شاد نماییم و در راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود. کلانتری درپایان ابراز داشت: بی صبرانه در انتظار حضور تماشاگران خوب فوتبال خصوصاً هواداران تیم فوتبال فجر شهید سپاسی هستیم تا از نزدیک شاهد رقابت تیم‌ محبوب‌شان باشند. آنچه مسلم است اینکه تماشاگران حق دارند  از نزدیک شاهد بازی تیم خودشان باشند، الحق که هواداران فجر شهید سپاسی که پشتوانه اصلی این باشگاه بزرگ و محبوب می‌باشند در طول سالیان سال در جهت حمایت از این تیم که مزین به نام شهید والا مقام «حاج مجید سپاسی» است، سنگ تمام گذاشته‌اند که ممنون همه آنها هستم و در کل همه کسانی که به هر نوعی در پشتیبانی از تیم فجرسپاسی گام بر می‌دارند، سپاسگزارم.