راهپیمایی نمازگزاران شیرازی در محکومیت اغتشاشات و حمایت از پلیس

راهپیمایی نمازگزاران شیرازی در محکومیت اغتشاشات و حمایت از پلیس

همزمان با سراسر کشور، نمازگزاران شیرازی پس از اقامه نمازجمعه، در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از فراجا و نیروهای پلیس، در یک راهپیمایی شرکت کردند.

ظهر جمعه اول مهر، نمازگزاران و شهروندان شیرازی، همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی مردمی برای محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از فراجا و پلیس، شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، با سردادن شعارهایی، اهانت به مقدسات را محکوم کردند و خواستار پایان یافتن اغتشاشات شدند و بر حمایت کامل و قاطع از پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی به عنوان تامین کنندگان نظم و امنیت کشور، تاکید کردند.

در این راهپیمایی، شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا، منافق فتنه گر این آخرین پیام است ملت انقلابی آماده قیام است، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، نزاجا نزاجا حمایتت می‌کنیم، پلیس قانونمند تشکر تشکر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و ... از سوی راهپیمایان سر داده شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که عکس نوشته و تصاویری از رهبر معظم انقلاب و پرچم‌ ایران اسلامی را در دست داشتند، در پایان این راهپیمایی مردمی که از مقابل محل برگزاری نماز جمعه شیراز آغاز شد و در چهارراه پیروزی به اتمام رسید، قطعنامه‌ای در محکومیت فتنه‌گران و هتاکان به مقدسات دینی قرائت شده را تایید کردند.

علاوه بر شیراز، در سایر شهرهای استان فارس نیز نمازگزاران با شرکت در راهپیمایی، ضمن محکوم کردن هتاکی نسبت به مقدسات از سوی اغتشاشگران، بر پایبندی خود به اصول انقلاب و نظام اسلامی ایران، تاکید کردند.