تعقیب و گریز سرخابی ها

تعقیب و گریز سرخابی ها

استقلال 1 – 0 ذوب آهن

در آخرین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، استقلال امروز (یکشنبه) میزبان ذوب آهن بود که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان فرهاد مجیدی تمام شد تا ذوب‌آهن در هر دو بازی رفت و برگشت، شکست بخورد. کوین یامگا در دقیقه ۵۴ زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود .با این نتیجه استقلال ۴۱ امتیازی شد و همچنان با سه امتیاز بیشتر از پرسپولیس در صدرجدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت. ذوب آهن هم با ۱۸ امتیاز در رده یازدهم جدول باقی‌ماند.

 نساجی مازندران 1 – 3 پرسپولیس

در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز(یک‌شنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا مشهد میهمان نساجی مازندران بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک پرسپولیس به پایان رسید. برای پرسپولیس در این دیدار کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۲، وحید امیری در دقیقه ۹ و حامد پاکدل در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند و تک گل نساجی را نیز کریم اسلامی در دقیقه ۱۶ به ثمر رساند.

 پیکان 1 - 2 هوادار

دیدار دو تیم پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک هوادار به پایان رسید. دقیقه ۲۹ سانتر مجتبی حق‌دوست از سمت چپ و ضربه محمدجواد آزاد وارد دروازه بشاگردی شد تا پیکانی‌ها از حریف پیش بیفتند. دقیقه ۴۵ شوت داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه وارد دروازه کرمانشاهی شد تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۸۶ سانتر معین عباسیان و ضربه حسینی وارد دروازه کرمانشاهی شد تا هوادار به بازی برگردد و این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

 شهرخودرو 1 -  3 مس

در یکی از دیدارهای ابتدایی هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه ثامن میزبان مس رفسنجان بود و با حساب ۳ بر یک مغلوب این تیم شد تا روزهای بد تیم مشهدی ادامه داشته باشد و شهرخودرو یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود. در این دیدار، مجید نصیری، مهدی حسینی و گادوین منشا برای شاگردان محمد ربیعی گلزنی کردند. منشا با گلزنی در بازی امروز با یازده گل، صدرنشین جدول گلزنان لیگ بیست و یکم است. تک گل شهرخودرو را نیز رحمان جعفری در دقیقه ۸۷ بازی به ثمر رساند.

 سپاهان 4 – 1  نفت مسجدسلیمان

دیدار دو تیم سپاهان و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد که این دیدار با برتری ۴ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید. در دقیقه ۸ سانتر سجاد شهباززاده با برخورد به مدافع نفت تغییر مسیر داد و با واکنش ناقص علی محسن زاده، وارد دروازه نفتی‌ها شد و گل به نام دروازه‌بان این تیم ثبت شد. در دقیقه ۲۱ تکل خشن مسلم مجدمی روی امید نورافکن باعث شد تا داور این دیدار بازیکن نفت را مستقیم اخراج کند. در دقیقه ۵۲ فرار شهباززاده و سانتر زمینی او در محوطه جریمه با ضربه بغل پای مغانلو وارد دروازه‌ نفتی‌ها کرد تا اختلاف به ۲ گل برسد. در ادامه حملات سپاهانی‌ها در دقیقه ۶۶ سانتر امید نورافکن با ضربه سر شهباززاده وارد دروازه محسن زاده شد تا سپاهانی‌ها سومین گل‌شان را به ثمر برسانند. رضا میرزایی در دقیقه ۸۰ با پاس سروش رفیعی مقابل دروازه‌بان نفت تک به تک شد و توانست با یک ضربه بغل پا چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۸ سانتر امیری از روی نقطه کرنر و ضربه فرصت طلبانه مشایخ وارد دروازه مظاهری شد تا نفتی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

 صنعت نفت آبادان 1 - 0 تراکتور

در جریان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تراکتور بود که این دیدار با برتری یک بر صفر صنعت نفت به پایان رسید. تک گل صنعت‌نفت را طالب ریکانی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساند. با این نتیجه صنعت نفت ۲۵ امتیازی شد به رده هفتم جدول صعود کرد. تراکتور هم‌ با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوازدهم باقی ماند.